Gyakori kérdések

- Hogyan tudsz várásolni a webáruházban?
  • Válassz terméket és tedd a kosaradba.
  • Add meg a kiszállítási és számlázási adatokat. Válassz számlázási - és fizetési módot.
  • Nyomd meg a megrendelés gombot.
- Mikor ingyenes a kiszállítás?
  • 21 000 Ft feletti vásárlás esetén ingyen kiszállítjuk Neked a borokat az egész ország területén.
- Érdemes a hírlevélre regisztrálnom?
  • Igen, mert így értesühetsz az újdonságainkról, érdekes információkat kaphatsz a borokról, borászatokról és az akcióinkról. Ne aggódj, nem kapsz tőlünk minden nap idegesítő leveleket, kb. 2 hetente kerül sor a hírlevél kiküldésre.
- Mikor kapom meg a megrendelésem?
  • Másnap  megérkezik Hozzád a megrendelésed. (Munkanapokon 11.00 óráig beérkező megrendelések esetén vállaljuk a következő munkanapi kiszállítást.)
- Nem szeretném a munkahelyemre kérni a megrendelésem, de napközben csak itt tudnám átvenni. Van más lehetőség is?
  • Igen, a szállítási módnál válaszd ki vagy a Posta Pont átvételt (Az általad megjelölt postán vagy MOL benzinkúton országszerte több mint 2700 helyen.), vagy a csomagautomata átvételt (Az általad megjelölt Magyar Posta csamagautomatánál).
- Posta Pont és a csomagautomata átvétel esetén hány nap áll rendelkezésemre, hogy átvegyem a megrendelésem?
  • 5 munkanap áll rendelkezésedre, hogy átvedd a csomagod.
- Hány óráig  szállítják ki a borokat?
  • Munkanapokon 8.00-tól 18.00-ig.
- Regisztráció nélkül tudok-e vásárolni?
  • Igen, tudsz vásárolni regisztráció nélkül. Ebben az esetben a következő rendelésednél viszont nem tudod például a megrendelés másolása funkciónkat használni, mely megkönnyíti a vásárlásod, ha ugyanazokat a borokat szeretnéd megrendelni.
- Ajándékba szeretném adni a bort, csomagolást tudok hozzá választani?
  • Többféle csomagolás közül választhatsz, igényes selyempapír csomagolásokat, papír italtasakokat és textil csomagolást is találsz a webshopban.
- Mit jelent a pénzvisszafizetési garancia?
  • Amennyiben a kiszállított bor hibás vagy dugós, kicseréljük ezt a tételt vagy visszafizetjük a pénzed.
- Előző vásárlásaimat menti-e a weboldal?
  • Igen, ha regisztráltál a webshopban, akkor látod az előző megrendeléseidet, a megrendelés másolása gomb segítségével újra beteheted a kosaradba  akorábban vásárolt borokat. Ezekből természetesen tudsz törölni is és újakat hozzátenni.
- Milyen fizetési módok közül választhatok?
  • Bankkártyás fizetés (PayU fizetési rendszeren keresztül azonnal ki tudod fizetni a megrendelésed. Csomagautomatás átvátelnél is bankkártyával tudsz fizetni.)
  • Előre utalás (Banki átutalásra a K&H Bank Zrt.-nél vezetett számlánkon, az alábbi számlaszámon keresztül van lehetőség: 10405066-50526767-83871007. A rendelés időpontjának a számlán való megjelenést tudjuk tekinteni ebben az esetben.)
  • Fizetés készpénzzel (Készpénzzel fizetni utánvét esetén tudsz - házhozszállítás, MOL Posta Pont átvétel, Magyar Posta).

 

- Okos telefonon vagy tableten is leadhatom a rendelésem?
  • Igen, a holnapottabor.hu-n mobil eszközökkel is vásárolhatsz. Egyedi QR kódjaink leolvasával is tudsz vásárolni a webáruházban.
- Megváltoztoztak az adataim, hol tudom módosítani ezeket?
  • Regisztrált vásárlóink a Belépés menüpontban tudják módosítani az adataikat.

Akciós ajánlataink

Kedvezményes újévi boraink

Érdekességek

Legfrisebb híreinket megtalálod a facebook oldalunkon.

Vásárlóink kedvencei

Vásárlóink kedvenc borai

Sikeresen feliratkoztál a hírlevelünkre. Kérlek a most kapott e-mail-ben erősítsd meg feliratkozási szándékod!

készítette: NeoSoft